Uwielbiam naleśniki, granie na perkusji i analizowanie rynków finansowych. Uczę się też sztuk walki.
W social media zawodowo jestem od 5 lat, gdzie przez 3 lata pracowałem w korporacji jako analityk wideo dla platformy YouTube.
Mój kontent (YT, FB, IG & TikTok) głównie opiera się na poradach o tym jak być efektywnym i kreatywnym w social media.
Obecnie udzielam się głównie na TikToku i Instagramie.
Udzielam konsultacji i prowadzę warsztaty z aplikacji TikTok.
Dzięki takim konsultacjom dowiesz się jak zdobywać na tej platformie szerokie zasięgi i poznasz lepiej swoją grupę docelową, tak aby komunikacja z nią była naturalna i autentyczna.
Przeszkoliłem ponad 200 osób z TikToka w tym takie marki jak LINK4.
Jestem łącznikiem pomiędzy twórcami treści, jak i firmami, które treści tworzą i potrzebują wsparcia.
Uwielbiam motoryzację, chwilę wytchnienia na dworze i przede wszystkim wspaniałych ludzi wokół!
Spełniaj marzenia, gdy inni marzą.”
Fascynuję się tworzeniem filmów praktycznie od małego dzieciaka. Uwielbiam podróżowanie i pieski.
Kocham ludzi, psychologię i taniec (głównie bachatę, kizombę i salsę). Uwielbiam gotować.
W kwietniu 2012 założyłam bloga, a od czerwca 2021 roku publikuję filmy na TikToku, Instagramie, YouTube i Facebooku.
Mój kontent to przede wszystkim porady z zakresu psychologii relacji i samorozwoju.
Uwielbiam tworzyć (pisać teksty, nagrywać i montować filmy) oraz pomagać innym w ulepszaniu siebie i tego, co robią.
Jako specjalistka ds. analizy jakości sprawdzam, analizuję i dbam o jakość dostarczanych Ci treści. Jeśli już jesteś naszym klientem, to często właśnie ze mną będziesz rozmawiać o tym, jak nasza współpraca działa na sukces Twojej firmy oraz jak możemy obsługiwać Cię lepiej.
… oraz pragnienia, aby działać nieszablonowo – powstała BERRY.
Pomogliśmy już wielu osobom i firmom się rozwinąć, budujemy rozpoznawalność marek od podstaw dzięki profilom na Instagramie i Facebooku. Nasi klienci osiągają wyższe wyniki sprzedaży dzięki odpowiednio pokazanym produktom, np. poprzez animacje wideo.
W dzisiejszych czasach, każdy, kto chce wypromować swoją markę, musi mieć w internecie swoje miejsce – stronę, która będzie jej wizytówką oraz media społecznościowe, dzięki którym dotrzesz do szerszego grona i masz z nimi ciągły kontakt. Dzięki temu tak samo jak ty, oni będą pamiętać o Twojej marce.
To bardzo ważne w jaki sposób pokażesz swoją działalność. Trzeba się wpierw wyróżnić! Ale jak?
Każda platforma rządzi się innymi prawami – my wiemy jakimi, dlatego chętnie wspomożemy Twoją firmę w tym procesie.