Dlaczego Messenger
zmienił kolor logo

Udostępnij ten post

W ostatnim czasie użytkownicy Messengera mogli zaobserwować zmianę w ikonie aplikacji – z niebieskiej na różowo-granatowy gradient. Ma to związek z integracją Instagrama z Messengerem. 

 

Dlaczego taka zmiana?

Prezes Instagrama – Adam Mosseri i wiceprezes Facebook Messenger – Stan Chudnovsky 30 września poinformowali na Facebooku o fuzji wyjaśniając tę decyzję chęcią udostępnienia Instagramowi jednych z najlepszych funkcji Messengera.

Jak ogłosił serwis społecznościowy: “Nowe logo to znak naszej wciąż trwającej ewolucji: od prostego sposobu wysyłania wiadomości do znajomych z Facebooka do przestrzeni, w której można spędzać czas z ulubionymi ludźmi (…)”.

 

Co za tym idzie?

Główną zmianą jaka wynika z tej współpracy jest to, że niedługo osoby, które mają konto na Messengerze, będą mogły kontaktować się z użytkownikami Instagrama bez konieczności zakładania tam konta. 

Poza zmianą koloru ikony Messengera, zostało do niego dodanych 10 nowych funkcji:

#1 Naklejki Selfie z możliwością dostosowywania ich pod własne potrzeby

#2 Oglądaj Razem – funkcja pozwalająca na oglądanie programów TV oraz internetowych filmików razem z osobami, z którymi jesteśmy na videoczacie

#3 Tryb Znikania, który sprawia, że nasze wiadomości znikną po ich zobaczeniu lub zamknięciu czatu

#4 Personalizowane emotikony

#5 Kolory czatu

#6 Tryb Przekazywania z ograniczeniem do 5 kontaktów lub grup

#7 Animowane efekty 

#8 Zarządzanie wiadomościami, czyli tym kto może je do nas wysyłać

#9 Możliwość odpowiadania na konkretne wiadomości poprzez odpowiednie zaznaczenie danego tekstu 

#10 Ulepszenie blokowania i raportowania tak, aby można było w razie potrzeby zgłosić pełną rozmowę

 

Co na to użytkownicy?

Nie można powiedzieć, że zdania użytkowników na temat tej zmiany są podzielone, gdyż w przeważającej części opinie są negatywne, zwłaszcza, że ostatnio dokonywano w Messengerze zmian, aby go trochę odciążyć i odinstalować niepotrzebne funkcje. 

 

Korzyści i potencjalne konsekwencje

Kolejne dodatki mogą zatem z powrotem obciążyć aplikację i opóźnić jej działanie, ale wygląda na to, że odpowiedzialni za jej losy chcą po prostu dopasować się zarówno do młodszych pokoleń sprawiając aby czaty były bardziej kolorowe i miały więcej zabawnych funkcji, jak i do tych wszystkich, którzy w obecnych czasach zmuszeni do komunikowania się głównie za pomocą mediów społecznych – chcemy aby czaty i rozmowy video dawały nam jak najwięcej możliwości. 

Więcej wpisów

Informacje

Współpraca z Agencją Social Media Marketingu

Odciążenie od marketingu i tworzenia treści potrafi zaoszczędzić setki godzin firmom. Między przedsiębiorcą, a agencją social media marketingu współpraca jest kluczowa dla osiągnięcia wspólnych celów. Aby jednak była ona efektywna, warto zrozumieć, kto za co odpowiada.

Sztuczna Inteligencja

Nowa aktualizacja Chat-GPT 4.o , co wprowadza?

W świecie technologii, tempo zmian jest zawrotne. OpenAI właśnie zaprezentowało najnowszy model AI, GPT-4.0, który wnosi szereg ekscytujących funkcji. Podczas niedawnej prezentacji na żywo, badacze

Facebook

Drogie Reklamy na Facebooku – Dlaczego?

Jeśli masz firmę na Facebooku możesz czasem zaobserwować ciekawe zjawisko – znaczny wzrost kosztów płatnych zasięgów. Czy takie komunikaty jak ten poniżej: Dlaczego za 1000