Reklama na TikToku – Wstęp do Menedżera Reklam

Udostępnij ten post

Jeśli masz firmę, która chce otworzyć się na reklamowanie na TikToku, to musisz wiedzieć jak to oddelegować.

Pierwszą rzeczą jest założenie konta w TikTok for business

Zrobisz to poniżej na oficjalnej stronie TikToka, klikając w przycisk – utwórz.

Następnie załóż menedżera reklam na TikTok for business.

Trzecim krokiem jest podłączenie partnera do swojego menedżera reklam.

2 powyższe rzeczy tłumaczymy na filmie poniżej.

Dowiedz się więc

Jak podłączyć partnera czy agencję do Twojego konta reklamowego na TikTok For Business?

Obejrzyj ten krótki poradnik w którym dowiesz się wszystkiego.

Ten film to krótki przewodnik dla firm, które chcą oddać agencji zarządzanie swoimi reklamami na TikToku.

W filmie omówiona jest konfiguracja menadżera reklam TikToka oraz sposób dodawania partnera, czyli agencji reklamowej. Jest to idealny wstęp dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z menedżerem reklam TikTok Ads.

Jeśli szukasz profesjonalnej agencji, która zajmie się Twoimi reklamami na TikToku, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.berryagency.pl/kontakt.

Więcej wpisów

Facebook

Drogie Reklamy na Facebooku – Dlaczego?

Jeśli masz firmę na Facebooku możesz czasem zaobserwować ciekawe zjawisko – znaczny wzrost kosztów płatnych zasięgów. Czy takie komunikaty jak ten poniżej: Dlaczego za 1000

Social Media

Rebranding Twittera: czy to koniec, czy nowy początek?

Kiedy Elon Musk ogłosił swoje odważne przekształcenie Twittera w X, środowisko mediów społecznościowych na chwilę zamarło obserwując, jak niebieski ptaszek przyjmuje nową formę. Chwilę potem