Sztuczna Inteligencja od Adobe i Microsoft

Udostępnij ten post

Sztuczna inteligencja (AI) to dziedzina, która rozwija się w zawrotnym tempie, a wraz z nią pojawiają się coraz to nowe narzędzia i oprogramowania wspomagające prace agencji cyfrowych.

W dzisiejszym artykule przyjrzymy się czterem najnowszym i największym oprogramowaniom wykorzystującym AI, które zyskują na popularności.

Sztuczna Inteligencja na Discordzie

Zacznijmy od Midjourney – niecodziennego narzędzia do generowania treści za pomocą platformy Discord. Discord to komunikator internetowy, który pierwotnie był zaprojektowany dla graczy, ale coraz częściej wykorzystywany jest w innych celach, takich jak edukacja czy praca zdalna.

Wgląd w panel Midjourney na Discordzie

Midjourney umożliwia generowanie treści w sposób interaktywny, co może znacznie ułatwić pracę agencji. Nasza agencja korzysta z płatnej wersji, co daje nam dostęp do większej liczby funkcji.

Poniżej przykład wygenerowanych grafik.

Lewitujące owoce w kosmosie

Plus za mnogość inspiracji w czatach i społeczności.
Minus: nie każdy zna „Discorda” i może to być dla niektórych sporym ograniczeniem.

Adobe Firefly – czyli sztuczna inteligencja od twórcy Photoshopa

„Robaczek Świętojański” od korporacji Adobe, to kolejna propozycja, którą przetestowaliśmy.

Umożliwia ona przyjemną automatyzację procesów twórczych.

Firefly rozwija się również w kierunku produkcji wideo, co może znacznie ułatwić pracę z klientami, którzy nie chcą by ich twarz była przed ekranem. Posiadając cały pakiet Adobe, nasza agencja może wykorzystać Firefly do obsługi klientów na najwyższym poziomie.

Duży plus za łatwość w użytkowaniu.
Minus: brak możliwości jeszcze komercyjnego wykorzystywania tego oprogramowania.

Microsoft Designer – nowa alternatywa od producenta Windowsa

Microsoft to nie tylko producent Windowsa, konsol Xbox, czy jednego z najlepszych symulatorów do latania samolotem.

Microsoft Designer to kolejne narzędzie, które wykorzystuje AI, tym razem w celu ułatwienia procesu projektowania. Designer może pomóc agencjom w tworzeniu grafik i projektów w krótkim czasie, dzięki czemu można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy.

Niestety, Designer wciąż ma pewne ograniczenia i może nie być odpowiedni dla bardziej zaawansowanych projektów.

Osobiście sądze, że poziom zaawansowania i łatwości w użytkowaniu ustępuje kolejnemu w tym artykule.

Canva ciągle się zmienia, teraz czas na sztuczną inteligencję!

Ostatnim narzędziem, o którym chcemy wspomnieć, jest Canva – oprogramowanie do projektowania graficznego dla każdego, nie tylko dla profesjonalistów.

Canva wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatyzacji pewnych elementów projektowania, co może znacznie ułatwić pracę agencji.

Jak większość jednak generatorów grafik proponuje on grafiki na bazie naszego „promptu”, czyli zapytania.

Canva oferuje wiele szablonów i funkcji, dzięki czemu można tworzyć piękne projekty bez specjalistycznej wiedzy.

O canvie więcej mówiliśmy przy tworzeniu miniaturek na YouTube tutaj.

Oczywiście specjalistyczna wiedza doświadczenie i obycie w programach przydaje się, by tworzyć bardziej skomplikowane i zaawansowane i nie[owtarzalne projekty. Po to istniejemy my, byś mógł/mogła oddelegować nam część swojej pracy. 🙂

Sztuczna inteligencja: bać się czy się nie bać?

W ostatnich tygodniach wiele mówiono było o tym, że A.I. skradnie wielu ludziom pracę. Jak już wiemy na przykładzie kombajnów, czy produkcji fabryk, że technologia pomaga wykonywać nam naszą pracę lepiej i szybciej, zatem – „My się nie boimy sztucznej inteligencji. My z nią współpracujemy.”

Więcej wpisów

Informacje

Współpraca z Agencją Social Media Marketingu

Odciążenie od marketingu i tworzenia treści potrafi zaoszczędzić setki godzin firmom. Między przedsiębiorcą, a agencją social media marketingu współpraca jest kluczowa dla osiągnięcia wspólnych celów. Aby jednak była ona efektywna, warto zrozumieć, kto za co odpowiada.

Sztuczna Inteligencja

Nowa aktualizacja Chat-GPT 4.o , co wprowadza?

W świecie technologii, tempo zmian jest zawrotne. OpenAI właśnie zaprezentowało najnowszy model AI, GPT-4.0, który wnosi szereg ekscytujących funkcji. Podczas niedawnej prezentacji na żywo, badacze

Facebook

Drogie Reklamy na Facebooku – Dlaczego?

Jeśli masz firmę na Facebooku możesz czasem zaobserwować ciekawe zjawisko – znaczny wzrost kosztów płatnych zasięgów. Czy takie komunikaty jak ten poniżej: Dlaczego za 1000