Facebook i Instagram
włączają możliwość ukrycia polubień

Udostępnij ten post

Lajki, komentarze, udostępnienia – bardzo często głównie po to tworzy się treści w social mediach. To nam zapewnia rozpoznawalność, popularność wśród znajomych i nieznajomych, czy też rozwój marki. Jednak nie wszyscy publikują na swoich profilach dla zdobycia statystyk. Dla nich właśnie może przydać się nowa opcja, którą oferują Facebook i Instagram.

Ostatnio doświadczamy wiele zmian na tych platformach. Jedną z tych zmian jest możliwość ukrycia liczby polubień pod postem zarówno dla nas jak i dla obserwatorów naszego profilu. Istnieje też możliwość wyłączenia przez nas widoczności polubień na postach innych użytkowników.

Po co?

Ma to być niejako krok w stronę tych osób, które czują presję powiązaną z odzewem pod ich postami. Są to bardzo często osoby młode – żyjemy w świecie, w którym często ludzie oceniani są po popularności swoich kont w social mediach. Jednak nie tylko dla nastolatków będzie miało to pozytywne skutki. Wiele osób woli nie zastanawiać się i nie odczuwać dyskomfortu z powodu małej ilości odzewów pod nowym postem – wolą, aby do ludzi docierał ich przekaz, niezmącony na „dzień dobry” statystykami. 

W świecie influencerów, lajki liczą się często jak listy z poleceniem – im więcej ich masz, tym większą masz szansę na współprace z markami i rozwijanie swojej kariery w internecie. Zatem możemy być pewni, że część użytkowników, na pewno z tej funkcji nigdy nie skorzysta. 

Nawet jeśli uważamy, że wszystkie posty publikowane przez użytkowników powinny być poddawane ocenie w postaci reakcji odbiorców, to nadal jest to przydatna opcja, która być może uchroni niejedną osobę od hejtu, mowy nienawiści i po prostu pomoże jej wyrazić siebie publicznie, bez narażania się na dodatkowy stres.

Więcej wpisów

Informacje

Współpraca z Agencją Social Media Marketingu

Odciążenie od marketingu i tworzenia treści potrafi zaoszczędzić setki godzin firmom. Między przedsiębiorcą, a agencją social media marketingu współpraca jest kluczowa dla osiągnięcia wspólnych celów. Aby jednak była ona efektywna, warto zrozumieć, kto za co odpowiada.

Sztuczna Inteligencja

Nowa aktualizacja Chat-GPT 4.o , co wprowadza?

W świecie technologii, tempo zmian jest zawrotne. OpenAI właśnie zaprezentowało najnowszy model AI, GPT-4.0, który wnosi szereg ekscytujących funkcji. Podczas niedawnej prezentacji na żywo, badacze

Facebook

Drogie Reklamy na Facebooku – Dlaczego?

Jeśli masz firmę na Facebooku możesz czasem zaobserwować ciekawe zjawisko – znaczny wzrost kosztów płatnych zasięgów. Czy takie komunikaty jak ten poniżej: Dlaczego za 1000