Zmiany w Instagramie
– społeczność jest wściekła

Udostępnij ten post

Na Instagramie pojawiły się ostatnio zmiany, które odbiły się bardzo szerokim echem. Negatywnym echem.

Użytkownicy Instagrama w Stanach Zjednoczonych wręcz z agresją wypowiadają się we wszystkich social media na temat nowej wersji aplikacji. Zmienione zostało dolne menu do nawigacji po podstronach. Przycisk dodawania postów został zamieniony na ikonę Reels (konkurencji TikToka), a ikonę polubień zastąpiono odnośnikiem do sklepu (nowy trend na 2021 rok).

W internecie zawrzało. Powodem jest to, że nie naprawiono “usterek” zgłaszanych do tej pory, takich jak np. polepszenie działania algorytmu aby lepiej dobierał treści pod użytkowników. W zamian za to dano nam coś, o co nikt nie prosił.

TikTok jest na tyle popularną aplikacją, że trudno nie chcieć z nim konkurować. Jednak tworzenie jej odpowiednika na platformie, która zawsze była i nadal powinna być łatwa w nawigacji i zachowująca swoje pierwotne założenie – nie wydaje się być dobrym pomysłem marketingowym. Tym bardziej po tym jak Instagram przejął stories od Snapchata. Tamta zmiana jednak nie zaważyła tak mocno na tzw. “user experience”, jak ma to miejsce teraz.

Popularne w social media osoby również zabrały głos, m.in. influencer z dziesiątkami milionów obserwujących – James Charles:

Instagram tłumaczy wrzucenie Reels to głównej strony próbą zachęty do wyrażania kreatywności, ułatwieniem dostępu do tego i podążaniem za trendami, jednak zdaje się jednocześnie być głuchy na protesty użytkowników, dla których przecież tworzy tę aplikację.

Więcej wpisów

Informacje

Współpraca z Agencją Social Media Marketingu

Odciążenie od marketingu i tworzenia treści potrafi zaoszczędzić setki godzin firmom. Między przedsiębiorcą, a agencją social media marketingu współpraca jest kluczowa dla osiągnięcia wspólnych celów. Aby jednak była ona efektywna, warto zrozumieć, kto za co odpowiada.

Sztuczna Inteligencja

Nowa aktualizacja Chat-GPT 4.o , co wprowadza?

W świecie technologii, tempo zmian jest zawrotne. OpenAI właśnie zaprezentowało najnowszy model AI, GPT-4.0, który wnosi szereg ekscytujących funkcji. Podczas niedawnej prezentacji na żywo, badacze

Facebook

Drogie Reklamy na Facebooku – Dlaczego?

Jeśli masz firmę na Facebooku możesz czasem zaobserwować ciekawe zjawisko – znaczny wzrost kosztów płatnych zasięgów. Czy takie komunikaty jak ten poniżej: Dlaczego za 1000